Fizetéssel kapcsolatos kérdések
- Milyen fizetési módok közül választhatok?
Fizethetsz:
- bankkártyával: a rendelés leadásakor az oldal átnavigál az online fizetésre, ahol a Barionon keresztül a kártyaadatok megadásával maximális biztonság mellett fizethetsz.
- előre utalással: ehhez a rendelés leadása után küldünk díjbekérőt, amin minden szükséges adat rajta lesz az átutalás indításához.
- utánvéttel: ennek van költsége mind az MPL szállításnál, mind a FoxPost csomagautomatás kézbesítésnél is. Ezeknek a költségeit ide kattintva megismerheted.
- készpénzzel: kizárólag a veresegyházi személyes átvétel esetén lehetséges
- Mit tegyek, ha a bankkártyás fizetés sikertelen?
Díjbekérőt küldünk, ami alapján el tudod utalni a rendelés összegét. Amennyiben inkább utánvéttel szeretnél fizetni, kérjük írj nekünk emailt a rendeles@suliplaza.hu oldalra, vagy válaszként az automatikus visszaigazolásra!
- A futárnál utánvét esetén mivel tudok fizetni?
Házhoz szállítás esetén az MPL futárszolgálat munkatársai készpénzt és bankkártyát is el tudnak fogadni, így bármivel problémamentesen tudsz fizetni.
- FoxPost csomagautomatás rendelés esetén hogyan tudok fizetni?
Az automatánál a csomag átvételekor kizárólag bankkártyával tudsz fizetni. (Természetesen a rendelés leadásakor az online felületen is tudsz bankkártyával fizetni, illetve kérheted az előreutalást.)
- Személyes átvétel esetén csak készpénzzel tudok fizetni?
Igen, személyesen csak készpénzzel tudsz fizetni és ebben az esetben kérjük, hogy a rendelés összegét pontosan kiszámolva hozd, hiszen az átvételi ponton nincs üzlet, minimális a készpénzforgalom, ezért nem biztos, hogy tudunk visszaadni. (Természetesen a rendelés leadásakor az online felületen tudsz bankkártyával fizetni, illetve kérheted az előreutalást.)
Szállítással kapcsolatos kérdések
- Milyen szállítási módok közül választhatok?
- Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal
- MPL csomagpont
- Postán maradó csomag
- MPL csomagautomata
- MPL postaponton történő átvétel (szerződött MOL benzinkutak, MediaMarktok, Coop üzletek..., kiválasztható település szerint a szállítási módnál)
- FoxPost csomagautomata
- Saját kiszállítás (értékhatárfüggő és kizárólag veresegyházi, szadai és erdőkertesi szállítási címre vehető igénybe)
- Személyes átvétel veresegyházi átvevőpontunkon előre egyeztetett időpontban
- Ha Postapontra, vagy Postán maradóra kérem a szállítást meddig tudom átvenni?
5 munkanapod van az érkezéstől számítva a csomagod átvételére. Erről emailben, vagy sms-ben kapsz értesítést.
- Ha Posta automatába kérem a csomagot meddig tudom átvenni?
MPL automatában 4-5 napig tartják a csomagokat. Az értesítő sms-ben benne lesz a nyitási kód és az utolsó időpont is, amíg kiveheted a csomagot.
- Ha FoxPost automatába kérem a szállítást, meddig tudom átvenni?
4 napig tartja a FoxPost az automatáiban a csomagot. (Kiemelt időszakokban - pl. karácsonyi szezon -, ez lehet csak 2-3 nap.) Erről sms-t kapsz, amint betették a csomagodat az automatába. Amennyiben nem veszed át, úgy a csomagot visszaviszik a gyűjtőpontjukra és kapacitástól függően visszaküldik hozzánk.
- Ha házhoz szállítást kértem és az előrejelzés ellenére mégsem tudtam átvenni, hogyan juthatok a csomaghoz?
Az MPL futárszolgálat az át nem vett csomagok kézbesítését még egyszer megkísérli, majd ha akkor is sikertelen az átvétel, az általuk jelzett (postaládába dobnak be értesítést erről) postán átvehető 3 napig
- Mire figyeljek a csomagátvételkor?
Kérjük mindenképpen nézd át a csomagot átvételkor, hogy bontatlan és sérülésmentes legyen! Amennyiben a csomag sérült, mindenképpen kérj jegyzőkönyvet a futártól!
- Kibonthatom a csomagot, mielőtt kifizetem a futárnak?
A futár nem adja át a csomagot fizetés nélkül, így nem tudod kibontani a csomagot fizetés előtt.
- Mit tegyek, ha a futár sérült csomagot akar átadni?
Mindenképpen kérd, hogy csináljatok jegyzőkönyvet, melyben részletesen leírjátok, hogy a csomagon milyen sérüléseket látsz, készítsetek fényképeket is a csomagról. Ehhez jogod van és ezzel védheted magad, hogy a csomag sérülése nem nálad keletkezett, hanem valószínűleg a szállítás alatt sérült meg. Amennyiben a beltartalom is sérült, kérjük dokumentáld ezt is, a képeket küldd át nekünk emailben a probléma leírásával a rendeles@suliplaza.hu címre, kérjük ehhez csatold a futárszolgálattól kapott jegyzőkönyvet is, ezzel tudjuk megreklamálni a hibás teljesítést.
- Mit tegyek, ha sérült, hibás terméket kaptam?
Kérjük küldj a rendeles@suliplaza.hu címre egy emailt a probléma leírásával és csatolj néhány képet a sérült termékről! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot a probléma gyors megoldásának lehetőségeiről.